Få en fleksibel integraton fra BitaBIZ til DataLøn, der er målrettet jeres behov
Med en integration fra BitaBIZ til DataLøn, får I en fleksibel løsning
der kan tilpasses jeres specifikke behov for registrering af løndele, ferie og fravær.
Hvordan fungerer integrationen?
Når I har sat integrationen op, skal I blot registrere fravær hos BitaBIZ - så overføres det direkte til DataLøn. Jeres medarbejdere bliver nemlig forbundet på tværs af systemerne. Det betyder, at du kan bede DataLøn om at hente godkendte timer fra BitaBIZ, når du skal lave løn. Smart, ikke?
- Slip for at lave dobbeltarbejde i begge systemer
- Få mere tid til din forretning
- Undgå fejl med direkte overførsel
- Opsætning i 3 nemme trin
Om BitaBIZ
Med BitaBIZ bliver det en enkel sag for jeres medarbejdere at registrere deres timer, dele deres fraværsstatus og planlægge ferie. De er specialister i tidsregistrering, planlægning og administration. Med BitaBIZ får I en fremtidssikret løsning, der nemt kan integrere med jeres IT-systemer. Det er gratis at få oprettet en BitaBIZ konto og få sat integrationen til DataLøn op. BitaBIZ er et dansk selskab, der bruges til tidsregistrering i +40 lande.
Support følger automatisk med hos DataLøn
- Support på telefon, mail og chat - både om løn, regler og lovgivning
- Mulighed for at lave løn tilbage i tiden - hvis der skulle ske en smutter
- Gratis app, så dine medarbejdere kan registrere tid, udlæg og kørsel på farten
Book en online demo
Er du nysgerrig på, hvordan DataLøn ser ud og fungerer?
Få en introduktion til lønsystemet og bliv klogere på de mange funktioner, integrationer og automatikker - helt uforpligtende.
- Få en rundvisning, når det passer dig
- Få svar på netop dine spørgsmål
- Se, hvordan DataLøn passer til dine behov